دنیای خودتان را با این قلم حرفه‌ای خلق کنید.

Inspiroy RTP-700

خلاقیت از طریق ابزار مناسب جاری می‌شود

سادگی حمل و جا به‌ جایی

در دو رنگ متفاوت، آبی شفق و سیاه و سیاه کیهانی حسی منحصر به فرد را منتقل می‌کند. ضخامت صفحه کار فقط ۸.۵ میلی‌متر و وزن آن ۶۳۷ گرم است و به این ترتیب به راحتی می‌توان آن را جا به جا کرد و در کیف یا کوله قرار داد تا در همه جا همراه شما در طراحی و کار باشد.

طراحی دیجیتال هر چه بیشتر حس طبیعی پیدا می‌کند

صفحه این محصول با طرحی از نقطه‌های شبکه مانند پوشیده شده است تا کاربران در تخمین ناحیه‌هایی که می خواهند برروی آن کار کنند راحت‌تر باشند. همچنین جنس صفحه از موادی تولید شده که هرچه بیشتر حس کاغذ را به وجود بیاورد تا کاربر احساسی شبیه قلم روی کاغذ را تجربه کند.

تجربه طعم خلق هنری با یک قلم نوری جدید

یک قلم دیجیتال جدید
PW400

این قلم دیجیتال بدون باتری جدید به شکلی طراحی شده است که تجربه بهتری در هنگام کار به وجود بیاورد و هر چه بیشتر حس قلم‌های عادی را منتقل کند. با امکان تشخیص از ارتفاع ۱۰ میلی‌متری و ۰.۳ میلی‌متر دقت و نرخ گزارش دهی ۳۰۰PPS، قلم PW400 یک گام بزرگ به جلو محسوب می‌شود.

نوک مقاوم و محکم

بدنه ضد لیز خوردن

دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی

نوک مقاوم و محکم

پشتیبانی از زاویه تا °60±

ظرافت کار کردن روی جزییات

وجود قلم دیجیتال با توانایی تشخیص ۸۱۹۲ سطح کمک می‌کند تا در RTP-700 خطوط و قوس‌ها به خوبی و دقت رسم شوند. همچنین پشتیبانی از قابلیت زاویه با دقت مثبت و منفی ۶۰ درجه کمک می‌کند تا ضخامت خطوط قابل کنترل بوده و کاری پویاتر به وجود بیاید.

هر حرکت ثبت می‌شود، فرق نمی‌کند با چه سرعتی رسم کنید.

با نرخ گزارش‌دهی 300PPS، هنگامی که ایده‌های شما در میان پنل و نوک قلم جاری می‌شود، هر حرکتی با دقت تمام و بدون تاخیر ذخیره شده و برایتان بازآفرینی می‌شود تا به بهترین شکل بتوانید به خلق آثارتان بپردازید.

بهره‌وری خود را با RTP-700 افزایش دهید

تبلت گرافیکی Inspiroy 2 با قلم دیجیتال PW110 که نازک تر از PW517 است، ارائه می‌شود. در این قلم بخش سیلیکونی ارتفاع بیشتری پیدا کرده و دو دکمه قابل برنامه‌ریزی قلم به شکلی طراحی شده‌اند که امکان فشرده شدن تصادفی آنها کاهش پیدا نماید. همه این تغییرات برای راحت‌تر شدن استفاده انجام شده‌اند.

قلم دیجیتال

فناوری PenTech 3.0

بدون باتری

تشخیص زاویه 60± درجه

تشخیص ۸۱۹۲ سطح فشار

رزولشن 5080LPI

در Inspiroy 2 میزان اصطحکاک سطح صفحه، نسبت به محصولات قبلی بیش از ۲۰٪ افزایش یافته است. این موضوع به همراه مات بودن صفحه کمک می‌کند تا بهتر بتوانید بر کار تمرکز نمایید.

صفحه

شبیه به سطح کاغذ

سهولت استفاده تحت هر شرایطی

در به غیر از رایانه‌های شخصی، Inspiroy 2 با گوشی‌ها و تبلت‌های مجهز به اندروید و HarmonyOS نیز سازگار است. به این ترتیب دست شما برای استفاده با دستگاه‌های گوناگون‌تان باز خواهد بود.

اتصال به موبایل

سازگار با گوشی‌های هوشمند و تبلت

در Inspiroy 2 ضخامت به کمتر از ۱ سانتی‌متر کاهش پیدا کرده و به این ترتیب اجازه می‌دهد تا دستگاه به سادگی در کوله قرار بگیرد. این ضخامت کم در هنگام کار هم باعث می‌شود تا مچ دست فشار کمتری را تحمل نماید.

سهولت جابه‌جایی

به راحتی در کوله جای می‌گیرد

ضخامت
7.5mm تا
9.5mm

ابعاد
353mm
× 209 mm

طراحی متقارن

طراحی شده برای امکان استفاده برابر برای چپ دستان

درگاه Type-C در وسط لبه سمت چپ تبلت گرافیکی قرار گرفته است. در نتیجه این طراحی، دکمه‌ها و چرخ لغزان به طور قرینه قرار گرفته‌اند. اگر چپ دست هستید، می‌توانید به راحتی تبلت را ۱۸۰ درجه بچرخانید. حتی در صورتی که به علت نوع کارتان با مانیتور عمودی کار می‌کنید می‌توانید دستگاه را ۹۰ درجه بچرخانید.

نهایت سازگاری

تبلت گرافیکی Inspiroy 2 L با ویندوز، لینوکس، MacOS ،HarmonyOS و اندروید و همچنین تمام نرم‌افزارهای اصلی طراحی را پشتیبانی می‌کند.